Jednoduché účtovníctvo
Vedenie jednoduchého účtovníctva pre
účtovné jednotky v zmysle platných právnych predpisov (aj spätne) -
jednoduché účtovníctvo používané pre živnostníkov (fyzické osoby).
Zahŕňa nasledovné činnosti:
- vedenie peňažného denníka
(súbor účtovných prípadov vrátane bankových výpisov)
- vedenie pokladničnej knihy
(súbor príjmových a výdavkov pokladničných dokladov)
- kniha pohľadávok
(súhrn vystavených odberateľských faktúr, prehľad o úhradách faktúr a zoznam neuhradených faktúr)
- kniha záväzkov
(súhrn prijatých dodávateľských faktúr, prehľad o úhradách faktúr a zoznam neuhradených faktúr)
- v prípade platcov dane z pridanej hodnoty
DPH – evidencia DPH a vyhotovenie daňového priznania k dani z pridanej
hodnoty DPH
(mesačne alebo štvrťročne)
- zostavenie ročnej účtovnej závierky
(daňové priznanie z príjmov FO, vyhotovenie výkazu o príjmoch a výdavkoch, vyhotovenie výkazu o majetku a záväzkoch)
Podvojné účtovníctvo
Vedenie podvojného účtovníctva pre účtovné jednotky v zmysle platných
právnych predpisov (aj spätne) - Podvojné účtovníctvo – vedené pre
právnické osoby.
Zahŕňa nasledovné činnosti:
-hlavná kniha vedená podľa
zápisov dátumovo zoradených
-účtovný denník
(súhrn účtovných zápisov podľa vecného hľadiska)
-saldokonto a zoznam vystavených
odberateľských faktúr
(prehľad o úhradách faktúr, zoznam neuhradených odberateľských faktúr)
-saldokonto a zoznam prijatých
dodávateľských faktúr
(prehľad o úhradách faktúr, zoznam neuhradených dodávateľských faktúr)
-účtovanie bankových výpisov
-účtovanie pokladničných dokladov
vrátane pokladničnej knihy
-evidencia dlhodobého hmotného a
nehmotného majetku spoločnosti
-v prípade platcov dane z
pridanej hodnoty DPH – evidencia DPH a vyhotovenie daňového priznania k
dani z pridanej hodnoty DPH
(mesačne alebo štvrťročne)
-zostavenie ročnej účtovnej
závierky
(daňové priznanie z príjmov PO, vyhotovenie Výkazu ziskov a strát, vyhotovenie Súvahy, vyhotovenie Poznámok)
Mzdová a personálna agenda
Vedenie a spracovanie komplexnej mzdovej a personálnej agendy obsahuje nasledovné činnosti:
-vedenie personálnej agendy
spoločnosti po jednotlivých zamestnancoch.
-spracovanie mesačných výplat
zamestnancov našich klientov
(zamestnanci na hlavný pracovný pomer alebo na obdobný pracovný pomer, ale aj pracovníci zamestnaní na dohodu o vykonaní práce)
-vypracovanie mesačných výkazov
na verejné zdravotné poistenie a výkazov podávaných Sociálnej poisťovni
a Daňovému úradu.
Naším klientom poskytujeme aj:
-ročné zúčtovanie zdravotného
poistenia RZZP, vystavenie potvrdení o zaplatených preddavkov na
verejné zdravotné poistenie, vyhotovenie tlačiva na RZZP
-na základe splnomocnenia klienta
zastupovanie pred zdravotnými poisťovňami, daňovými úradmi, Sociálnou
poisťovňou
-vypracovanie daňového priznania
k dani z motorových vozidiel, vyhotovenie daňového priznania k dani z
nehnuteľnosti
-na základe poverenia vedenie
knihy jázd služobných vozidiel klienta
-vyhotovenie dokumentov
potrebných na založenie do Zbierky listín na okresných súdoch
-vyhotovenie daňových priznaní,
ktoré je povinnosť podávať zo zákona
(prehľad zrazených a odvedených preddavkoch na daň podávané štvrťročne, hlásenie o vyúčtovaní dane podávané raz ročne)
-na základe splnomocnenia klienta
zodpovednosť za ochranu osobných údajov
-vedenie pomocných účtovných
evidencií, knihy majetku, knihy sociálneho fondu, evidencia jázd
-odborné poradenstvo z oblasti
ekonomiky, účtovníctva, miezd a personalistiky